tisdag 30 mars 2010

Nä nu minsann...

Ja... nu är det minsann dags att ge ifrån mig lite livstecken igen. Jag har lite kommit av mig i bloggandet. Men nu e jag här :D

De senaste veckorna har jag knåpat på en pläd till min kära zyzter, i vitt, grått och mörkgrått, mormorsrutor och det var ett _antal_ rutor, så det tog sin lilla tid. Eftersom den skulle bli en överraskning kunde jag inte nämna det här på bloggen. Men nu är den klar och bortgedd, och GIVETVIS (någon som känner igen detta?) glömde jag fota den. men jag väntar nu ivrigt på att mottagaren: zyzter, ska vara snäll och fota och skicka bilden till mig.

Så länge ska jag försöka komma ikapp med annat. Först måste jag visa februarimuddarna från stickameras pulsklubb som varit klara ett bra tag nu! De är stickade i turkos drops alpaca.

3 kommentarer:

  1. Kul att du är tillbaka, önskar jag kunde sticka då skulle jag göra muddarna du gjort, tycker det är snyggare med stickade än virkade. Men man kan inte göra allt.

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att du är tillbaka! Jag bestämde i går att jag skulle skicka ett mail på lördag och fråga vad som hänt;) Det sista du skrev var ju att nu hade du tid att blogga, och sedan blev det tyst. Välkommen igen!!!

    SvaraRadera
  3. Fina vantar. Härlig färg. Jag tyckte om det mönstret

    SvaraRadera