måndag 8 november 2010

Vinnaren är dragen

Först av allt vill jag säga tack till alla som var med i utlottningen! Jag är helt förstummad över att se hur många som hittat hit. En del nya bloggbekantskaper har jag gjort, det är också roligt.

När jag först tänkte på hur utlottningen skulle gå till... detta var innan fler än 5 anmält sig typ, tänkte jag vara ambitiös och skriva lottlappar, lägga i skål och dra en lott. Men till slut blev det så många att jag istället skrivit upp alla på en numrerad lista och sedan använde jag mig av en slumpgenerator.

Och nu finns det alltså en vinnare!

Först drogs ett nummer...Sorry för ännu en riktigt usel bild, men man ser iaf numret :D



Och sedan kollades numret av i listan....

Vinnare blev innehavaren av lott nr 25... Lissan som har bloggen Mina rosa stickningar!! Grattis!!

Nu ska jag genast sova, imorgon (lite senare idag)börjar en ny vecka och lite skönhetssömn skadar nog inte.

5 kommentarer:

  1. Säger som föregående... Grattis till vinnaren... måste väl erkänna att jag är liiiiite avis *s*

    SvaraRadera
  2. Grattis till den lycklige vinnaren! :)

    SvaraRadera
  3. Jaaa, det är väl bara att gratulera vinnaren.... Jag har kanske tur i kärlek i stället?

    SvaraRadera