söndag 8 november 2009

Användbarlig stickad sak


Det finns så mycket vackert som jag skulle vilja göra. Men ändå gör jag mest sådant som jag och barnen och andra kan använda varje dag, för att man behöver det. Och just nu håller jag på att göra varma saker för vintern.

Till mamma min har jag gjort en halsduk, jag hoppas den värmer på blåsiga höstpromenader... ja snart vinterpromenader.
Sen har det producerats enkla men värmande vantar till kidsen, ska ta bild på dem senare idag så jag kan lägga in dem också. Vantar är så tacksamma att sticka, det går fort och det är enkelt. Man behöver inte kolla något mönster eller nåt, helt perfekt :D Jaja... kanske ska jag avancera lite... snart... så det inte hela tiden blir enklast möjliga variant. Men det får duga än så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar