fredag 1 januari 2010

Gråter en tår på årets första dag...

Jaså det gör jag? Jaaa... men kan man annat än bli alldeles RÖRD av att få pris för att jag _kämpat_ med min stickning i stickutmaningen! Jag känner mig rörd för att någon fattat hur MF svårt det här var för mig. Jag har stickat, repat upp, stickat fel igen och igen och igen och repat upp som en toka tills garnet var vrålkrulligt. Jag har svurit och tröststickat massor med annat som inte har s1k2togpsso hela tiden. Jag har tom gömt utmaningsstickningen för att inte se den ett par dar. Tappat bort den har jag också, men det var inte frivilligt iofs (lärdom: man ska inte städa och lägga saker på ställen "så man vet var man har dem" helt enkelt). Men jag gav inte upp! Och en liten bit har jag kommit som synes för ett par inlägg sedan. Och jag ska få den färdig så småningom! Och nu vet jag att jag kan!!

Tack visa lisa! Och tack Anna som röstade på mig, fast jag inte ens blivit klar med mitt projekt!!

Tjohoooooooooooooooooo... jag är jätteglad!!

2 kommentarer:

  1. Åh, vi är nog många som sett, du var definitivt med bland mina "nominerade", just för att du verkligen tog en utmaning, ett större steg ut ur komfortzonen än många av oss andra. Grattis!

    SvaraRadera
  2. Roligt att du fick ett pris, det är du absolut värd!!

    SvaraRadera