lördag 24 april 2010

Award


I ärlighetens namn är jag jätteglad över att någon alls tittar förbi min blogg då och då. Det kändes inte särskilt realistiskt när jag först fick hjälp att skapa en blogg. Många verkar läsa andras bloggar ett tag för att sen göra sig en egen. Jag hade faktiskt aldrig läst en endaste blogg innan jag gjorde min. Det var inte ens min ide, jag var nog rätt motvillig. Men en god vän till mig som jag träffar alldeles för sällan sa vid ett tillfälle: Men du, du _gör_ ju nåt hela tiden, men vad har du gjort egentligen? Och jag kunde inte svara, jag kunde inte minnas riktigt vad det är jag skapar med händerna, för det mesta är ju till någon annan så det ser jag ju inte mer efter att ha lämnat iväg det. Då föreslog hon att jag skulle skapa en blogg, om inte annat så för att jag själv skulle ha någon slags dokumentation på det jag gör.

På den vägen är det alltså.... och nu har jag fått en award :D Tack snälla Gina, jag blev jätteglad!

Till awarden hör att berätta sju saker om sig själv...

- Hösten är min absoluta favorittid på året
- Jag är fräknig
- Jag har aldrig brutit nåt ben eller nån arm
- Rosa är en färg som jag har fått lära mig att uppskatta...
- Sovmorgnar är något jag gillar skarpt
- Jag är ohälsosamt förtjust i choklad, gärna mörk och gärna med chili eller ingefära
- Goda, raka och ärliga människor värderar jag mycket högt

Jag väljer att symboliskt skicka den vidare till alla som läser här och alla som inspirerar mig i stick och virkandet. Tack för att ni finns!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar