söndag 4 oktober 2009

Ännu ett garn torrt


Det här garnet var en naturvit härva ullgarn. Det har jag handmålat och resultatet blev rätt färgglatt. Den gula och orangea färgen är faktiskt exakt samma färger som jag använde till det grå socknystanet i inlägget här nedanför.

Vad jag ska göra av det här har jag absolut ingen aning om.


Psst... om man får en kommentar av So-you-think-you-can-knit-lisa... tror ni då att hon är inne och rekar ens blogg för att komma på en utmaning? Tjohooooooooooo, jag dööör. Vad jag än får är det garanterat att jag aldrig gjort det förut. Jag är ju nybörjare på allt. Återkommer med rapport när jag vet något mer...
Lisa, om du läser detta, du har definitivt åstadkommit årets mest spännande stickhändelse i bloggvärlden!!! Tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar