lördag 10 oktober 2009

Jag har nu äntligen bestämt mig... till 99 ,9 %... vad jag ska göra i min sytyck-utmaning. Jag fick ju till uppgift att danssticka vals/foxtrot och det var främst två saker som jag kände att jag helst skulle vilja prova på att göra. Dels något rustikt traditionellt från sydamerika (varma mössor och vantar etc) och dels spetsstickning. Och nu har jag nog bestämt mig. Eller får man göra båda?? Jag är inte riktigt säker på om man kanske får lov att förkovra sig i olika genrer inom vals/foxtrot eller om det var meningen att bara välja en stil och ett projekt?! Någon som läser detta kanske vet.

Imorgon ska jag presentera både garn (som idag ska förberedas) och projekt. Hoho.. och fram till dess ska jag kika omkring och se hur det går för er alla andra i sytyck.

Mina största farhågor är angående alla mönster som jag inte förstår. För mig har urvalsprocessen inte främst handlat om vad jag själv känner för att göra, utan därefter handlar det om hur 17 jag ska förstå vad de menar i alla mönster! Jag hoppas verkligen på support från alla håll och kanter för att kunna få till projekten så som de ska se ut :D Det här kommer att bli jättespännande, för mig är det helt nytt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar